  • Data: 2017-05-29 08:53:33
    Temat: Re: Skuwanie nadlanego betonu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 maja 2017 17:39:07 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    potem to ci bedzie wszystko jedno...

    > Pozostanie jednak niesmak.

    A to akurat sprawa subiektywna.
    Bo jak cos dziala ale "pod spodem" nie wygląda, to nie kazdemu wadzi.

    I tak od drugiej strony:
    Rozkuwałem kiedys łazienke. Solidna taka, zamiast tynku zaprawa betonowa, pod wanną
    ogrom betonu.

    Postało by pewnie z 200lat. Ale akurat trzeba bylo rozkuć. I 2 dni te bidna wanne
    rozkuwałem, a potem kolejny dzien spedzilem na wywożeniu gruzu z niej i ze scian...

    Czasem warto zrobic tak aby starczylo a nie tak aby było idealne...

    Ale to jak juz wspomniałem - subiektywna sprawa.