  • Data: 2014-02-25 15:09:24
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-25 07:42, Myjk pisze:
    > Mon, 24 Feb 2014 22:17:04 +0100, uzytkownik

    > Tak, czytałem tę bajkę jakiś czas temu. W takim razie jednym zdaniem:
    > zapłać, wywieź, będziesz na bieżąco i będziesz mieć problem z głowy.
    >
    > Póki co robisz najgłupszą rzecz jaką można robić -- generalizujesz. Bo
    > zrzucanie swoich problemów, a odziedziczonych po poprzednich właścicielach,
    > na garb jakieś tam ustawy, jest skrajnie bezsensowne. Fakt jest taki, że
    > ustawa wykonała swoją pracę i dużo więcej jest z tego korzyści niż można
    > naliczyć wad.

    No tak. To nie mieści się w twoich rameczkach niebieskich okularków,
    dlatego innych uważasz za bajkopisarzy.
    Zarzucasz mi generalizowania, a dokładnie sam to robisz.twierdząc, że
    ustawa jest dobra i wszędzie jest dobrze, bo u ciebie jest dobrze.
    Piszesz ustawa "ustawa wykonała swoją pracę". Tak, masz rację wykonała
    pracę polegającą na narzuceniu norm ile komu wolno wygenerować i pozbyć
    się śmieci.
    Masz szczęście, że ty akurat mieścisz się w tych widełkach. Szkoda
    tylko, że nie dostrzegasz problemów tych, którzy się w nich nie mieszczą.
    Dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna, bo ty uważasz, że wiesz lepiej.