    Date: Tue, 25 Feb 2014 23:24:11 +0100
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmieci cd
    <530786f6$0$2222$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <530bb6d0$0$2365$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <530ca413$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <leiaj9$3hc$1@node1.news.atman.pl>
    <530cbe09$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <leij9a$d7p$1@node1.news.atman.pl>
    <530d1034$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-02-25 22:50, uzytkownik pisze:

    > Ustawa jest do dupy, ponieważ jest zbyt ogólnikowa i daje zbyt dużo
    > możliwości gminom na wymyślanie i narzucanie swoich fanaberii.

    > Masa pustych frazesów, tylko póki co nikt jeszcze nie odpowiedział,
    > czy jest to w ogóle możliwe, aby zawrzeć umowę o wywóz śmieci z
    > prywatnej posesji bez udziału gminy.
    > Pytałem w firmie, w której poprzednio korzystałem z usług to mi
    > powiedzieli, że zawierają umowy tylko z firmami.
    > Z drugiej strony jeżeli nawet mogę taką umowę zawrzeć to dlaczego mam
    > sponsorować nierobów z gminy?

    P.S.
    Poza tym porady waszej trójki to można tylko o kant ch....a
    - ustawa jest dobra
    - to wina gminy
    - płacisz gminie to od nich wymagaj ... muszą odebrać wszystkie śmieci
    (po czym ten sam doradca pisze dalej) jak masz tony śmieci po poprzednim
    właścicelu to nie domagaj sie od gminy żeby to zabrali w ramach umowy
    tylko zamów dodatkowy pojemnik, zapłać i wywiozą (a wcześniej wyzywał
    mnie od trola)