  • Data: 2012-12-11 12:24:02
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Oczywiście że tak. Oraz możemy za każdym razem jak jakaś urzędniczyna
    > pozmienia lokalne decyzje się przeprowadzić.

    A ta urzędniczka to z Carskiego nadania czy jak? A te decyzje to nie
    konsultowane czy jak?

    Już wiem, co będzie dalej usłyszę, że demokracja nie działa i człowiek nie
    ma wpływu na urzędników i tym podobne marudzenie ludzi biernych. Pisałem już
    tu kiedyś jak była sprawa lokalizacji dwupasmówki w pobliżu mojego miejsca
    zamieszkania to w konsultacjach społecznych udział wzięły 4 osoby.
    Oczywiście inni się obudzą za kilka lat jak się zacznie budowa z wielkimi
    pretensjami że im "urzędniki" drogę chcą przed domem postawić.

    > Chyba za dużo filmów amerykańskich się naoglądałeś?

    Ciekawe, czyli jak ktoś świadomie podejmuje decyzje odnośnie swojego życia i
    swoich dzieci to znaczy, że naoglądał się filmów, wobec tego mimo, że filmów
    nie oglądam zbyt wiele potraktuję to jako komplement.

    Pozdrawiam
    Ergie