  • Data: 2012-12-11 13:13:12
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 12:24:02 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > A ta urzędniczka to z Carskiego nadania czy jak? A te decyzje to nie
    >
    > konsultowane czy jak?
    >

    > Już wiem, co będzie dalej usłyszę,
    Gówno wiesz.
    Burmistrz w tym roku zmienił rejonizację "0" decyzją własną i zapowiedział że skoro
    "0" są tak to w przyszłym roku będzie zmiana i klas pierwszych.
    Ma do tego pełne prawo, ba jest burmistrzem pierwszą kadencję bo mieszkańcy wybrali
    tym razem nie partyjnego tylko przedstawiciela lokalnego komitetu.
    Tyle że nic to nie zmieniło.

    > że demokracja nie działa i człowiek nie
    >
    > ma wpływu na urzędników i tym podobne marudzenie ludzi biernych. Pisałem już
    >
    > tu kiedyś jak była sprawa lokalizacji dwupasmówki w pobliżu mojego miejsca
    >
    > zamieszkania to w konsultacjach społecznych udział wzięły 4 osoby.
    >
    > Oczywiście inni się obudzą za kilka lat jak się zacznie budowa z wielkimi
    >
    > pretensjami że im "urzędniki" drogę chcą przed domem postawić.

    Pewnie już się nauczyli że to strata czasu, i protest teraz skończyłby się zbyciem na
    później. Tak działają urzędnicy, bo tak im najłatwiej, a punkt widzenia zależy od
    punktu siedzenia.

    > Ciekawe, czyli jak ktoś świadomie podejmuje decyzje odnośnie swojego życia i
    >
    > swoich dzieci to znaczy, że naoglądał się filmów, wobec tego mimo, że filmów
    >
    > nie oglądam zbyt wiele potraktuję to jako komplement.

    Och, przepraszam. Jeśli masz tak słabą znajomość realiów sam z siebie to bardzo,
    bardzo przepraszam. Wracaj do swojego kosmosu i nam ziemianom nie zawracaj głowy.

    --
    ZZ@private