  • Data: 2012-12-11 12:31:21
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Np. - gminy dziś prowadzą aquaparki przynoszące stale straty a nie mają na
    > śmietniki przy ulicach, odśnieżanie itp.
    > Wszystko stoi na głowie.

    Ale to nie państwo tylko gmina. Przecież mamy samorządny. Skończmy już z
    PZPR'owskim marudzeniem że o wszystkim co złe decyduje "Państwo". O takich
    sprawach decydują gminy i jeśli któraś jest źle zarządzana to nie wina
    premiera prezydenta czy pierwszego sekretarza tylko ludzi którzy takich
    włodarzy sobie wybrali i w każdej chwili mogą ich zmienić.

    Nic nie stoi na przeszkodzie, aby gmina dotowała wywóz śmieci zamiast
    budować aquapark. Myślę, że dotowanie wywozu śmieci w ogólnym rozrachunku i
    tak wyszłoby taniej niż zatrudnianie kolejnych policjantów albo strażników i
    przede wszystkich przynosi efekt od razu - brak śmieci w lasach i rowach.
    Zatrudnianie kolejnych policjantów przyniesie efekt kiedyś (jeśli w ogóle)
    bo jak pisałem na terenach wiejskich pilnowanie każdego zagajnika i rowu
    jest nierealizowalne.

    Pozdrawiam
    Ergie