  • Data: 2012-12-12 11:23:01
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaz Deb" <k...@g...pl> napisał

    Czesc ;-)

    > Znajomi mówią, że te paczuszki to niestety robota przyjezdnych z miasta.
    > Bo często w nich są artykuły sanitarne, przez co psy rozszarpują je i
    > roznoszą to po okolicy.

    Ja sie zastanawiam o co z tym chodzi, na wiosne
    jest zawsze jakas akcja typu mlodziez sprzata las.
    Nastepnego dnia szlag cala ich robote trafil,
    pojawily sie paczuszki, kolejnego dnia byly
    juz rozerwane przez psy/dziki itp itd, i dopiero rosnaca
    trawa i krzaki zaslonily ten widok.
    Nie wiem moze ktos mysli ze tak co tydzien jest
    sprzatanie lasu i dlatego pozbywa sie w ten sposob
    smieci.
    Nie chce nikogo obrazac, ale czesto
    sa to ludzie w pewien sposob uposledzeni umyslowo,
    lub maja problem z dostosowaniem sie do rzeczywistosci.

    Kary to nie wszystko, trzeba mieszkancom tlumaczyc
    co robia zle, np.na poczatek wystarczyloby postawic kontener na smieci w
    lesie

    > I też uważam, że ustawa śmieciowa nic tu nie zmieni, bo najpierw trzeba
    > zmienić nastawienie ludzi.

    Tez mi sie tak wydaje i jestem zdania ze tylko edukacja
    i wspolpraca moze cos tu zmienic, a syfiarze znajdą sie zawsze.

    Zawsze mnie zastanawia syf jak panuje w ubikacjach
    instytucji publicznych, te przybytki odwiedzaja ludzie
    od ktorych wymaga sie pewnej kultury i obycia,
    noz kurwa jak mozna zrobic kupe na deske sedesową ??

    pozdrawiam
    Adams