eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŚmieci ile u kogo zapowiedziano Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
  • Data: 2012-12-12 23:54:14
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "brunet.wp" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ka9eot$g9u$...@n...task.gda.pl...

    Żadnych konsultacji społecznych nie było.

    No to nie pozostaje nic innego tylko napisać pytanie o przyczynę - maja
    obowiązek udzielić odpowiedzi na piśmie.

    > Za chory uważam sam fakt istnienia czegoś takiego jak rejonizacja czy
    > meldunek.

    A jak chcesz bez rejonizacji zapewnić by dzieci mogły chodzić do najbliższej
    szkoły? Właśnie po to jest rejonizacja.

    > Każdy powinien sobie wybierać taką szkołę, która mu odpowiada, a nie urząd
    > ma to narzucać.

    Tak jest od gimnazjum w górę. W przypadku podstawówek pozostawiono
    rejonizację aby dzieci mogły same bezpiecznie chodzić do szkoły - ot proste
    (i często prawdziwe) założenie, że dziecko 10 letnie kilometr samo przejdzie
    i nie zabłądzi, ale jechać autobusem z dwoma przesiadkami niekoniecznie
    powinno. Dlatego pierwszeństwo mają dzieci z okolicy. W Twoim przypadku z
    jakiegoś (nienanego na razie) powodu podział na rejony jest inny.

    > Zresztą jest to chore również z tego powodu, że łatwo taki przepis
    > obejść. Z mojego osiedla mnóstwo dzieci chodzi do tej bliższej szkoły -
    > fikcyjne meldunki. I nic mnie nie przekona, że nie jest to chore.

    Tak to jest chore - znikną meldunki to zniknie problem ich fikcyjności.

    > Cieszę się, że niedługo znikną meldunki... Pewnie wprowadzi to kolejną
    > porcję normalności w naszym społeczeństwie.

    Też się cieszę.

    Pozdrawiam
    Ergie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1