  • Data: 2012-12-18 13:14:23
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kanf71$u4e$...@n...task.gda.pl...

    > A jakie 10 osob na jedno miejsce i jakie wczesniej 200%? Toz to Twoje
    > slowa.

    Mieszasz procenty z liczbami bezwzględnymi. Pisałem o 10 chętnych na jedno
    miejsce. Nie o 200 czy 20. Choć oczywiście teoretycznie to też jest gdzieś
    możliwe.
    Skąd 10 osób na jedno miejsce wyjaśniłem już wcześniej nawet tu:

    > A jak na studiach jest 100 osob na jakis kierunek to tez takie wnioski
    > wyciagniesz?

    Uczelnie wyższe sobie z tych 100 chętnych na jedno miejsce mogą wybrać
    najlepszych, a jak chcesz wybierać spośród dzieci, które jeszcze nigdy nie
    miały żadnych ocen?

    Pozdrawiam
    Ergie