    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Date: Tue, 18 Dec 2012 17:49:46 +0100
    <ka6joj$l8j$1@flis.man.torun.pl> <ka6t84$2po$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <ka71g3$3cb$1@news.task.gda.pl> <ka724p$2kv$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <ka754k$5hv$1@node2.news.atman.pl> <kacenm$ro$1@news.task.gda.pl>
    <kacjlm$rve$1@node1.news.atman.pl> <kaclvu$ilm$1@news.task.gda.pl>
    <kacqr4$h9t$1@node2.news.atman.pl> <kacrq8$1sv$1@news.task.gda.pl>
    <kaeq7v$30o$1@node1.news.atman.pl> <kafc7s$l51$1@news.task.gda.pl>
    <kafd9v$mi9$1@node1.news.atman.pl> <kaffk6$s38$1@news.task.gda.pl>
    <kafi0j$46n$1@node2.news.atman.pl> <kag3k4$78a$1@news.task.gda.pl>
    <kal4mq$eoe$1@node1.news.atman.pl> <kalant$6s6$1@news.task.gda.pl>
    <kampg5$s2o$1@node2.news.atman.pl> <kan564$71g$1@news.task.gda.pl>
    <kando0$gu7$1@node2.news.atman.pl> <kanf2o$tpl$1@news.task.gda.pl>
    <kapn7l$4lt$1@node1.news.atman.pl> <kappk9$kpi$1@news.task.gda.pl>

    dyskusyjnych:kappk9$kpi$...@n...task.gda.pl...

    > To dziecko w wieku siedmiu lat. Nie wroci do domu samo i to jest
    > najwieksza trudnosc w przypadku szkoly podstawowej, o czym zdaje sie
    > zapominasz.

    Rodzice którzy podążają za modą wożą swoje dzieci do szkół.

    > Twierdziles, ze dzieki rejonizacji nie bedzie takich przypadkow, bo
    > inaczej to cos tam.

    Niby gdzie? Coś pomieszałeś.

    > Cóż to za lewackie poglądy? Oszustwo jest oszustwem niezależnie od tego
    > czy oszukujesz sąsiada czy urzędnika gminy.

    > Najpier skrajny prawicowiec, teraz lewackie poglady. Wg. Ciebie prawo jest
    > dla nas, czy my dla prawa? Rozumiem, ze nie oszukujesz policjanta i nigdy
    > nie przekraczasz predkosci?

    Oczywiście, że nie oszukuję policjanta. Jak mam zapłacić mandat to nie
    ściemniam, żem biedny student tylko płacę ile mi każą. Jak dostanę kiedyś
    fotkę to nie będę ściemniał, że nie wiem, kto wtedy prowadził tylko zapłacę.

    Na pewno przekraczam prędkość, bo nie zawsze śledzę wszystkie znaki tylko
    dostosowuję prędkość do poprzedzającego mnie samochodu - wolę uważać na
    przechodniów i rowerzystów niż ciągle śledzić wszystkie zmiany ograniczeń.

    > Juz Ci kiedys pisalem, ze mozna wymyslic sobie przepisy jakie sie chce,
    > chocby nawet najbardziej glupie i nieprzystajace do zycia. Ich zlamanie za
    > kazdym razem bedzie oszustwem.

    Bzdura! Łamanie przepisów, a oszukiwanie to dwie różne (czasem zazębiające
    się) kwestie.

    > Widzimy, ze rejonizacja niczego nie gwarantuje, wiec mozna sobie ja zaczac
    > nawet sankcjonowac, w koncu ktos moze sie wykazac, tylko po co? Przepis, a
    > w tym przypadku jego brak bedzie w skutkach identyczne, ale ubedzie nam
    > jak to mowisz oszustow.

    Ciągle nie podałeś lepszego pomysłu na podzielenie X dzieci do Y
    podstawówek, a nawet sam przyznałeś, że gdzieś tam na końcu powinno
    decydować kryterium bliskości.

    > A pies przestepca jak szczeka po 22.

    Ok, widzę, że skończyły się argumenty, więc z mojej strony kończę ten temat.
    Dla mnie oszustwo jest oszustwem Ty je sobie nazywaj jak chcesz.

    Pozdrawiam
    Ergie