  • Data: 2013-03-01 13:18:14
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" wrote in message news:kgq4hf$gbh$1@node2.news.atman.pl...

    > [...]
    > Nie trzeba być geniuszem by wpaść na to, że odbieranie śmieci od wszystkich
    > mieszkańców przez to samo przedsiębiorstwo spowoduje, że sumarycznie potrzeba
    > mniej, śmieciarek które przejadą mniej kilometrów.

    Nie trzeba być geniuszem, żeby wpaść na to, że koszt dystrybucji
    np. pieczywa z piekarni będzie niższy, jeśli będzie jedna piekarnia
    na gminę... i tylko ona będzie rozwoziła pieczywo do sklepów itd. itp.

    Ale czego to niby dowodzi ?
    Chyba tylko tego, że nie lubisz mieć wyboru.

    I wierzysz oczywiście, że urzędnicy w wyniku przetaru wybiorą
    najtańszą piekarnie z najsmaczniejszym pieczywem które będzie
    każdemu smakować ;)