  • Data: 2013-03-01 14:20:14
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kgq8i7$kev$1@node2.news.atman.pl...

    > Przecież to nie kto inny tylko ja co jakiś czas powtarzam aby brać życie
    > we własne ręce, ale nijak nie potrafię pod to podciągnąć marudzenia i
    > żalenia się w internecie. Chcesz coś zmienić skrzyknij sąsiadów, zróbcie
    > referendum cokolwiek, ale żaląc się w internecie nie zmieniasz swojego
    > życia więc co to za wpływ?

    Kurna Ergie, kto tu marudzi? No wez Ty sie zastanow dlaczego ACTA nie
    przeszlo np.
    Okazuje sie, ze to predzej Ty powinienes wziac sprawy w swoje rece, bo u
    mnie jak sie okazuje drogo nie jest. No ale dla Ciebie wiekszosc wybrala to
    nie marudzisz w internecie. Zaplacisz co tam.

    > Ale teraz było dokładnie takie same pole do patologii. Liczba wysypisk i
    > spalarni jest ta sama co była, ich właściciele są ci sami co byli itd.

    Tylko wywoz drozszy. Wez badz powazny.

    > Przypomina mi się marudzenie jak kiedyś zmieniono kolor autobusów z
    > czerwonego na żółty - miliony ludzi marudzili że żółte są gorsze i teraz
    > to już ciągle będą się spóźniać.

    Nikt Cie nie zmusza do brania udzialu w dyskusji. Jezeli uwazasz, ze jest
    ponizej Twojego intelektu, to z prostakami nie siadaj do stolu.

    > Nie wytłumaczę fobii. To czy będzie drożej czy nie okaże się za rok. Nie
    > zwykłem dyskutować na poziomie fobi i tego że ktoś już teraz wie, że na
    > pewno będzie gorzej.

    Stary, jak za rok? Wachasz cos dzis?
    Nie dostales jeszcze pisma do zadeklarowania formy rozliczenia?

    A zeby bylo jeszcze ciekawiej to rozmawialem z czlowiekiem pracujacym w
    gminie jakas godzine temu. Z sortem ma byc ponoc tak jak ktos tu pisal.
    Czyli butelki bez etykiet papierowych. Opakowania plastikowe umyte i
    posegregowane dokladnie. Jak znam zycie bedzie tez pojemnik na farbe z
    opakowan po jogurcie.

    Pozdro.. TK