  • Data: 2013-03-01 13:56:36
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kgq5d6$8do$...@u...news.interia.pl...

    > Znaczy co? Mam sie zrobic kretynem wykonujacym polecenia bez wlasnego
    > zdania? Po to w trudach konczylem studia, dojezdzajac 100km, zeby mnie
    > teraz jakies glaby intelektu pozbawialy? Na snieg nie mam wplywu, a na to
    > jak mi sie zyje jednak chcial bym miec.

    Przecież to nie kto inny tylko ja co jakiś czas powtarzam aby brać życie we
    własne ręce, ale nijak nie potrafię pod to podciągnąć marudzenia i żalenia
    się w internecie. Chcesz coś zmienić skrzyknij sąsiadów, zróbcie referendum
    cokolwiek, ale żaląc się w internecie nie zmieniasz swojego życia więc co to
    za wpływ?

    > W kontekscie rachunkow za prad nie podzielam Twojego optymizmu.
    > Wybor wysypiska czy czego tam pozostaje w gestji przedsiebiorstwa z ktorym
    > gmina ma podpisana umowe, a liczba tych jak latwo sie domyslic bedzie
    > ograniczona do jednej hehe. Po drodze moze stac sie wszystko. Poczawszy od
    > lokalnego monopsonu, skonczywszy na ukladach, czego przykladem moga byc
    > ekrany dziwiekochlonne w szczerym polu. Ja im po prostu nie wierze i tyle.

    Ale teraz było dokładnie takie same pole do patologii. Liczba wysypisk i
    spalarni jest ta sama co była, ich właściciele są ci sami co byli itd.

    Przypomina mi się marudzenie jak kiedyś zmieniono kolor autobusów z
    czerwonego na żółty - miliony ludzi marudzili że żółte są gorsze i teraz to
    już ciągle będą się spóźniać.

    > Kogo to obchodzi, ze trzem firmom oplacalo sie odbierac smieci z trzech
    > chalup? Zeby bylo ciekawiej te mniej smieciarek bedzie drozsze od wiecej.
    > Jak to wytlumaczysz?

    Nie wytłumaczę fobii. To czy będzie drożej czy nie okaże się za rok. Nie
    zwykłem dyskutować na poziomie fobi i tego że ktoś już teraz wie, że na
    pewno będzie gorzej.

    Pozdrawiam
    Ergie