  • Data: 2015-01-07 20:25:42
    Temat: Re: Śmierdząca ciepła woda
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 stycznia 2015 14:17:38 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    to bakterie legionelli :-(, które mogą powodować poważne zachorowania

    > Legionelle wybijasz podgrzewajac raz na jakis czas zbiornik do 80
    > stopni. Kazdy nowy kociol ma taka funkcje.
    >
    > --
    > Marek
    > echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

    Tą opcję mam włączoną w kotle. Mam ustawioną opcję by raz w tygodniu piec podgrzewał
    wodę w zasobniku do max temperatury co na piecu stanowi 65 C a w zasobniku dochodzi
    do około 70 C. Tylko problemem nie są bakterie w zasobniku (z pozostałych punktów
    poboru ciepłej wody woda nie śmierdzi)tylko w baterii termostatycznej, chyba, że to
    raczej niemożliwe by one się tam ulokowały.