    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Solar-przekroczone 3000kWh
    Date: Fri, 13 Apr 2012 06:53:29 -0700 (PDT)
    <jm5rma$n5m$1@news.task.gda.pl> <jm5vev$s5h$1@inews.gazeta.pl>
    <jm6249$qlo$1@usenet.news.interia.pl>
    <16939398.145.1334219905418.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbbg2>
    <jm65bn$m2$1@usenet.news.interia.pl>
    <7599608.23.1334221702960.JavaMail.geo-discussion-forums@ynma1>
    <jm6ani$a05$1@usenet.news.interia.pl>
    <31395309.258.1334250690081.JavaMail.geo-discussion-forums@yncc41>
    <jm7d60$7u6$1@usenet.news.interia.pl> <jm8o8o$fvn$1@inews.gazeta.pl>
    <jm8on2$jnd$1@usenet.news.interia.pl> <jm8tcs$spn$1@inews.gazeta.pl>
    <jm8u32$sf8$1@usenet.news.interia.pl> <jm90p2$fb0$1@inews.gazeta.pl>
    <13957819.1436.1334315240114.JavaMail.geo-discussion-forums@yncc41>
    <jm95k7$smq$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu piątek, 13 kwietnia 2012 14:19:17 UTC+2 użytkownik Amir napisał:
    > podłaczyc
    >
    > Niezły gadżeciarz z Ciebie- kocioł na ekogroszek, nieużywana pompa ciepła i
    > jeszcze solary.;) Wywalisz kase na solary a to połowa kosztu odwiertu dla
    > Twojej PC.
    >
    > -------------------------
    >
    > Ale z PC woda ciepła będzie droższa niz z solarów ;)

    To nie jest takie pewne czy droższa. Tym bardziej że PC juz masz a solary musisz
    kupic.

    > Narazie kupiłem po niecale 400zł za 1T opału, dlatego PC nie usmiecha mi się
    > podłączać

    Jeszcze kilka lat poczekasz i wcale jej nie będzie sensu podłaczac. trafi na złom
    zapewne;)

    > grzanie wyjdzie drożej niż węglem. Na starosc to będzie koniecznosć.
    > Tak więc chyba niedługo PC na allegro wyląduje, stracić nie stracę
    > bo nabyłem ją po kosztach taniej niż kocioł miałowy.

    Ano chyba że;)

    > Jak zobaczyłem pierwszy raz moja PC to się zdziwiłem, ze tam w środku
    > prawie nic nie ma :)
    > obity blachą kompresor trochę elektroniki.

    Dokładnie. To bardzo proste urządzenie więc ceny muszą spaść. Dlatego szybko goń
    swoja na allegro jak jeszcze jest okazja.