  • Data: 2012-04-15 20:15:10
    Temat: Re: Solar-przekroczone 3000kWh
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:jmcfp7$173q$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja przy temperaturach o tej porze roku "walę" w zbiornik już do 65stC.

    Nie ma praktycznie zadnego problemu, ale te 48C w zupelnosci mi wystarcza do
    wszystkich kapieli wieczornych, a kociol te kilka godzin krocej musi grzac,
    do tego podloga kiedy kociol zacznie grzac ma wyzsza temp. U mnie CO chodzi
    na temp. wody w instalacji.

    > No i masz, podałeś wyjasnienie ale sceptycy podchwycili 48stC i tego się
    > będą trzymać :)
    > Ja to wiem bo mam kolektory, oni nie wiedzą bo ich nie mają :)
    > Starają się coś ci udowadniać, komentować, wyliczaćm nie mając styczności
    > z kolektorami a co dopiero mając jakąkolwiek wiedzę

    Poki pytaja to nie jest zle i wtedy odpowiadam. :-)

    Pozdro.. TK