  • Data: 2012-02-14 11:17:27
    Temat: Re: Solarnicy w styczniu i lutym
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "jachoska" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    >O ile wiem osoba fizyczna (samodzielnie) może uzyskać conajwyżej pomoc w
    >zakresie odsetek od kredytu i konieczna jest f-ra za robotę. Ta wersja mnie
    >nie interesuje.

    Bo to wychodzi drożej niż zakup samemu na rynku

    >A jakie warunki zaproponowano u Ciebie?

    Mieliśmy zebrać ponad 200 chętnych zostałoby założone założyć
    stowarzyszenie, i ono wystąpiłoby o dofinasowanie ze środków UE.
    Tylko że już na początek trzeba by było płacić składki na rzecz tego
    stowarzyszenia i to było kilkaset złotych chyba. Tak więc sprawa się
    rozmyła.

    -- Pozdrawiam

    Kris