  • Data: 2012-02-14 10:08:34
    Temat: Re: Solarnicy w styczniu i lutym
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jachoska" napisał:
    > Już rozumiem twój tok myślenia. Nie wiem czy masz piec węglowy,
    > czy tylko teoretyzujesz. W sumie nawet masz rację, tylko że w trybie
    > letnim ja nie rozpalam codziennie na godzinę po to żeby nagrzać
    > porcję wody. Palę w trybie ciągłym. W takim układzie sprawność
    > którą podajesz (50%) jest pewnie o rząd wielkości większa niż
    > faktyczna.

    widzę ze to ty sobie teoretyzujesz, bo jeśli mówisz że latem jedynie do
    ogrzania ciepłej wody palisz "w trybie ciągłym" w piecu węglowym to ty chyba
    jesteś jakiś niepoważny, aż boję się spytać w jakim trybie palisz w sezonie
    grzewczym!

    zadałem ci proste pytanie, ile ciepłej wody zużywasz w sezonie letnim,
    potrafisz na to pytanie odpowiedzieć?