  • Data: 2010-11-20 16:33:12
    Temat: Re: Solarów porównanie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ic8in3$18ed$1@news2.ipartners.pl...

    > Fakt, że nie ma rotametru i trudno ocenić jaki faktycznie ma przepływ ale
    > doradziłem że lepiej aby go zamontował. Narazie zmniejszyłem mu obroty
    > pompy z 3biegu na 1 i poradziłem aby podczas słonecznej pogody ustawił
    > przepływ zaworem odcinającym na powrocie tak aby temperatura na wyjściu
    > wężownicy była niewiele wyższa niż w zbiorniku na dnie.

    Na trzecim biegu mogl miec i 5l/min.
    Mi kiedys instalator powiedzial, ze na pale w tego typu instalacjach
    ustawiac przeplyw na 2l/min. Lepsze to niz 5, ale ciagle wiedza lezy u tych
    ktorzy powinni nas uczyc. A pozniej biadolenie, ze sie nie oplaca. Z drugiej
    strony nawet wiekszy przeplyw latem w dni pelnego slonca nie powinien miec
    przesadnie duzego znaczenia.

    Pozdro.. TK