eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSolary - jaki koszt instalacji (nie chodzi o opłacalnosc)Re: Solary - jaki koszt instalacji (nie chodzi o opłacalnosc)
  • Data: 2012-03-14 13:35:09
    Temat: Re: Solary - jaki koszt instalacji (nie chodzi o opłacalnosc)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Quetz" <q...@...pl> napisał w wiadomości
    news:2ac744af-ca91-491e-904c-00fefb59213a@gr6g2000vb
    b.googlegroups.com...
    >To szybka analiza:
    >Zestaw jaki opisałem, znaleziony na allegro (Hewalex) yo 6700zł
    >(netto)
    >Instalacja 2000zł
    >całość, z vatem 9500zł Czy ja coś pominąłem?
    >Bo właśnie uzyskałem 63% ceny, którą podałem.

    Nie analizuje tego, sprawdz sam.
    Ja zestaw montowalem sam. Od ceny brutto odliczylem sobie sam VAT bez laski.
    Do zestawu potrzebujesz rure miedziana miekka zeby podlaczyc kolektory z
    baniakiem i otuline kauczukowa, moze glikol jeszcze Ergolid Eko zielony, 20
    litrow wystarczy z powodzeniem.
    Daruj sobie wszelkiego rodzaju "dobre kolektory" markowych producentow jak
    Viessman, czy inne niecertyfikowane, ale za to sporo drozsze ni i ze znanym
    logiem. Hewalex to polska firma robiaca naprawde wysokiej jakosci kolektory.

    Pozdro.. TK