eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSonda - kto planuje budowę drugiego domu i jakich błędów nie chciałby popelnić? › Re: Sonda - kto planuje budowę drugiego domu i jakich błędów nie chciałby popelnić?
  • Data: 2010-09-03 07:27:33
    Temat: Re: Sonda - kto planuje budowę drugiego domu i jakich błędów nie chciałby popelnić?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek
    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c807563$0$20991$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i5ih55$22c$1@news.onet.pl...
    >
    > Dokładnie w 100% tak samo myśleli biorący kredyty w USA.

    Tylko że ja juz swój wybudowałem, wiem ile mnie to kosztowało i wiem ile
    mogę oczekiwać przy jego sprzedazy.
    A uwierz mi że budujac nie ponosiłem zbednych kosztów typu reku, went mech,
    solary. Te rzeczy nie spowodowały by wzrostu ceny domu przy sprzedazy o tyle
    aby sie zwróciły. Nie wydałem tez 50tys na wyposazenie kuchni czy łazienki.
    Tak na marginesie czytając grupe od kilku lat tak się zastanawiam gdzie
    ludziska topią kase że im na wybudowanie domu 180-200mkw nawet 400-500tys
    nie starcza.

    Krzysiek