    From: "RobertP." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spadek temperatury w domu o 1 st...
    Date: Tue, 16 Feb 2010 17:24:59 +0100
    <hkq044$mfp$1@news.onet.pl> <hkpv6v$iin$1@news.interia.pl>
    <0...@a...googlegroups.com>
    <hkrf1o$893$1@news.onet.pl>
    <e...@v...googlegroups.com>
    <hksc3l$kcf$1@news.interia.pl> <hksebk$b86$1@mx1.internetia.pl>
    <hksctp$lbr$1@news.interia.pl> <hksh3f$akd$1@mx1.internetia.pl>
    <hksj5v$so9$1@news.interia.pl>
    <9...@g...googlegroups.com>
    <hkto48$ngu$1@mx1.internetia.pl>
    <hktqj3$peg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <c...@o...googlegroups.com>
    <hkueal$bm7$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 15:00:26 +0100, marko1a <m...@l...de> wrote:

    > 2. Zanim w domu akumulacyjnym zrobi się ciepło od słoneczka to juz
    > słońce będzie mocno po południu.

    Mam odczucia, subiektywne, z trzyletniego zamieszkiwania w domu o małej
    akumulacyjności.
    Zauważyłem tam taki efekt, że jak zaświeciło słońce, to momentalnie robiło
    się gorąco i trzeba było otwierać okno. Gdy tylko słońce schowało się za
    chmury, to po kilku minutach robiło się chłodno, i trzeba było szukać
    swetra. Co prawda jakoś nie przyszło mi do głowy obserwowanie termometru
    (nie myślałem wtedy że dorzucę swoje 0.03PLN do niniejszej dyskusji), więc
    nie wiem czy przekładało to się na rzeczywiste wahania temperatury, ale w
    "normalnych" domach nigdy takiego efektu, powodującego u mnie niemały
    dyskomfort, nie zauważyłem. Tak więc ja oddaję głos na technologię
    tradycyjną.

    RobertP.