eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSpadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem › Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    Subject: Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <f...@g...com>
    <4...@g...com>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Wed, 8 Nov 2017 14:41:38 +0100

    W dniu 2017-11-08 o 12:15, Kris pisze:

    > Powinieneś wiedzieć jak to działa.
    > Przykład z przed kilku tygodni: człowiek niedaleko się buduje i wodę i kanalizę
    potrzebował- w wodociągach powiedzieli mu że za to z rok potrwa bo 8 miesięcy(słownie
    OSIEM miesięcy) to zrobienie projektu.
    > Skierowałem go do odpowiedniego człowieka(mojego byłego kierbuda) który w mieście
    "wszystkich zna"
    > Poniżej miesiąca trwało jak papierologia były załatwiona, podejrzewam ze do końca
    roku będzie człowiek miał wodę i kanalize.
    > Tak na oko ponad 200metrowy odcinek będą robić
    > A i żeby nie było- nikt żadnemu urzędasowi łapówy czy czegoś tam nie dał.

    No ale sam wiesz, że "wszystkich zna" działa wielokroć lepiej niż
    łapówka. Ale na ogół, niestety, nie wszyscy wszystkich znają, za to
    urzędasy doskonale znają KPA w tych miejscach, które mówią o terminach.