eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSpadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem › Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
  • Data: 2017-11-09 17:26:03
    Temat: Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-08 o 16:06, Kris pisze:

    > Ta. 8 miesięcy na prosty projekt.
    > Sami sobie ta papirologie generują.
    Wiesz gdy tego nie widziałem od środka to też tak myślałem,
    ale nasi kochani posłowie i rządy dbają o papierki i sprawozdawczość,
    i to jest główna przyczyna tych kolejek.

    > To że od 9 lat nie potrafią mi przysłać jednej decyzji podatkowej na poprawny adres
    to tez jakoś wytłumaczysz.
    > Kilka innych decyzji przychodzi na właściwy adres a ta jedna uparcie nie na ten
    który im podałem
    > W ZUS do niedawna tez czekało się na zaświadczenia o niezaleganiu czy wysokości
    świadczenia kilka dni albo i kilka tygodni.

    A mojej siostrze księgi wieczyste wysłały list z moim adresem :) i nikt
    go nie może odebrać, to są dopiero jaja.

    --
    Pozdr
    Janusz