eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSpadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem › Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
  • Data: 2017-11-09 17:07:29
    Temat: Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.11.2017 10:36, Adam Sz. wrote:

    > A to niby jest inaczej? Oni tam siedzą własnie po to, żeby rozpatrywać
    > sprawy obywateli. Za to im płacimy w naszych podatkach :) Ale jak mówię
    > - ja osobiście urzędników nie winię, system jest zbyt mocno
    > zbiurokratyzowany - w takim systemie wszystko jest nieudolne i powolne.
    > pozdr.

    Żeby szybko coś załatwić to jest tylko jedna droga. Trzeba zlecić
    projekt komuś z gminy. Przeważnie pracują tam ludzie z uprawnieniami,
    architekci, budowlańcy i po prostu po godzinach dorabiają. Jak nie oni
    to ich dzieci czy szwagier. Tak było zawsze i tak jest dzisiaj.
    Z tego powodu mówienie o kimś, że "zna wszystkich" właśnie o to chodzi.