    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spaprałem sprawę - jak uratować dom i dach?
    Date: Tue, 07 Jun 2011 15:33:14 +0200

    Dnia 07-06-2011 o 09:28:54 hk <b...@m...pl> napisał(a):

    > Ale ja widziałem już tę fotę :)
    >
    > A elewację (oprócz tych 30cm, co to miało być <20 i miało ich nie być
    > widać) zepsuł jeszcze balkon: w projekcie na poddaszu było na ścianie
    > szczytowej od frontu tylko okno, a pod nim daszek osłaniający wejściowe
    > na parterze - i ten daszek (ukośny oczywiście) "skracał" ścianę. Jakaś
    > taka niższa się robiła, bo daszek ją zasłaniał... Żona chciała mały
    > balkon, z drzwiami 2x90cm, więc zamiast daszka jest balkon i w efekcie
    > goła ściana (a już nie chcieliśmy okien z boku, więc ściany jest dużo...
> [...]

    hk.. wrzuć swoją fotę.. może nie jest tak źle :)

    Mnie moi architekci przestrzegali.. mówili: zobaczysz.. będą Ci próbowali
    wmówić, że ściankę kolankową trzeba podnieść o co najmniej jeden pustak,
    bo tak wygodniej mieszkać, bo wszyscy tak robią itd. Ale jeśli tak zrobisz
    to będziesz miał brzydki domek. No i nie podniosłem. I na razie nie żałuję
    - zobaczymy za parę lat - jak zamieszkam :) Tak sobie teraz myślę, że
    chyba mi specjalnie tak daleko krokwie wypuścili poza obrys budynku, żeby
    zmniejszyć obciach, gdybym ich jednak nie posłuchał :)

    --
    PZDR
    Shaman