  • Data: 2011-06-07 16:11:55
    Temat: Re: Spaprałem sprawę - jak uratować dom i dach?
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iskhpo$f27$1@inews.gazeta.pl...

    Wygląd zewnętrrzny, proporcjonalność, kupa ....
    Matko i córko, przecie dom ma służyć ludziom mieszkającym w tym domu, a nie
    oczom sąsiadów.
    Co z tego, ze dom będzie ładnie wyglądał z zewnątrz jak w środku będzie
    "kupa". Ciasne, niewygodne, i nieustawne pokoje.
    Często różni ludzie chwalą mi się swoimi pięknymi domami z zewnątrz. Ale jak
    się wejdzie do środka to tylko z grzeczności przytakuję, że mi się podoba.
    Uważam, że obecne budownictwo zatraciło swoje pierwotny przeznaczenie, czyli
    cele mieszkaniowe, a stały się sztuką dla sztuki i utrapieniem dla
    domowników.
    Do autora wątku. Lej na to co mówią ludzie i "wielcy doradcy". Buduj tak,
    żeby dom był wygodny i miał jak najmniej skosów i okien dachowych, które są
    utrapieniem dla wielu, którzy się wybudowali. Przypatrz się starym budynkom,
    w których często pomieszczenia na każdej z kondygnacji mają po 3m wysokości
    i do tego prawie płaskie dachy. Domy takie po odpowiedniej dekoracji i
    dodaniu kilku elementów typu gzymsy i malowanie w pasy (jak już zasugerował
    przedpiśca) zaczynają nabierać ładnego wyglądu, sprawiając wrażenie większej
    estetyki od tych dziwolągów w postaci samego dachu :)