  • Data: 2011-06-08 21:37:45
    Temat: Re: Spaprałem sprawę - jak uratować dom i dach?
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:islood$rvh$1@news.onet.pl...

    > No dobra, a jeśli w pokoju są inne okna to jakie są jeszcze wady okna
    > dachowego oprócz często brudnej szyby?
    > Pytam bo jestem właśnie na etapie robienia dachu i wstępnie postanowiłem
    > dołożyć do pokoju na poddaszu okno dachowe aby był ewentualny widok na
    > ogród (są już dwa okna w ścianie szczytowej ale z nich nic ciekawego nie
    > widać).

    Latem wyższa temperatura na poddaszu, zimą zaparowane.
    Brudzą się niemiłosiernie w szczególności jak ktoś ma kocioł węglowy lub na
    miał.
    Często są poobsrywane przez ptaki.
    Czasami są problemy ze szczelnością i z zaciekami.
    W razie niezamknięcia podczas ulewy, mieszkania idą do remontu. W przypadku
    normalnych, pionowych okien, zeby powstały podobne zalania to okna musiał
    byś pootwierać całkowicie, a deszcz musiałby mocno zacinać. W przypadku
    dachowych wystarczy tylko, że jest uchylone.
    Jak nie chcesz się czołgać przy ściance kolankowej to g.... widać przez
    takie okna i bez stawania na taborecie nie zobaczysz podwórka, które i tak
    zawsze bedzie przysłaniać dach. Praktycznie jak działka nie jest zbyt duża
    to możesz w ohóle nie widzieć swojego podwórka.