  • Data: 2015-09-08 10:50:44
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-08 o 09:06, Maciek pisze:

    > No nie bardzo, bo to jest czas, kiedy ludzie wracaja po pracy do domu.
    > Znacznie mniej uciazliwe to by bylo w tygodniu, od rana do popoludnia
    > wlasnie.

    Według Ciebie.
    Według mojej żony już zupełnie na odwrót, a jakbym zapytał znajomych czy
    rodziców pewnie jeszcze inaczej.
    Polecam zdjąć klapki z oczu. A jak już mówimy o "typowych zasadach
    społecznych", to zazwyczaj takie prace się właśnie po południu robi. Jak
    się wróci z tej "standardowej", etatowej pracy właśnie, ale przed
    wieczorem, kiedy wszyscy, a zwłaszcza dzieci idą spać.
    Od rana do południa, to normalny człowiek jest w pracy i nikt urlopu na
    koszenie trawy brać nie będzie, bo Tobie akurat tak by się najbardziej
    podobało.

    Pzdr

    --
    /__/_* /