    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Date: Wed, 9 Sep 2015 11:11:11 +0200
    <mshgdv$chi$1@dont-email.me> <msi1oa$94f$1@node1.news.atman.pl>
    <1l1409cl17b2l$.1q9jpebjryk68$.dlg@40tude.net>
    <msjecr$l8a$1@node1.news.atman.pl>
    <1awz1jirtqh6d$.1myo2y1b9ldv6$.dlg@40tude.net>
    <msjovq$rhh$1@node2.news.atman.pl>
    <1w7f9vqqc0bz5.sahsmpxe02u6$.dlg@40tude.net>
    <msjt0f$ves$1@node2.news.atman.pl>
    <13rlpd70k5wg$.13ykkwhrunllz.dlg@40tude.net>
    <55eeed4b$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <55ef0855$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <55ef29d4$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <55ef3870$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <msonsu$pk6$1@node2.news.atman.pl>
    <55efe5f1$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A jakby z areału działki i długości okresu wegetacyjnego wyszło, że musi
    > kosić 24/7/365 to też byłaby oczywistość?

    Zastanów się. Powoli!

    Czy jak ja kosze swoją działkę raz na miesiąc a mój sąsiad dwa razy w
    tygodniu to on nadmiernie hałasuje?

    Przecież nie chodzi o sumę hałasu a o hałas powstający przy danej czynności.
    Ktoś kosi częściej to hałasuje _częściej_ sumarycznie więcej ale nie ponad
    przeciętną miarę.

    Jak ktoś ma większą działkę to będzie hałasował _dłużej_ niż ten co ma
    mniejszą ale też to nie będzie ponad przeciętną miarę.

    Dopiero jak zdejmie tłumik, albo zrobi sobie głośną samoróbkę to wtedy
    będzie można powiedzieć że hałasuje ponad przeciętną miarę.

    > To jest Twoja opinia.

    Podaj w końcu argument że jest. Jak na razie to tylko tupiesz nóżką, ale nie
    przedstawiłeś jakiegokolwiek dowodu na to że ten ktoś hałasuje "ponad
    przeciętną miarę".

    Przypominam że to nie niewinność trzeba udowadniać ale winę.

    > Życie w społeczności wymaga generalnie dostosowania się do pewnych reguł.

    Których on przestrzega, a jak twierdzisz inaczej to podaj dowód.

    > A jak ktoś nie potrafi to po to jest prawo, żeby mu "pomóc".
    > I tak jest rola między innymi art. 144 KC

    Który w tym przypadku nie ma zastosowania.

    Pozdrawiam
    Ergie