    Subject: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <mshgdv$chi$1@dont-email.me> <msi1oa$94f$1@node1.news.atman.pl>
    <1l1409cl17b2l$.1q9jpebjryk68$.dlg@40tude.net>
    <msjecr$l8a$1@node1.news.atman.pl>
    <1awz1jirtqh6d$.1myo2y1b9ldv6$.dlg@40tude.net>
    <msjovq$rhh$1@node2.news.atman.pl>
    <1w7f9vqqc0bz5.sahsmpxe02u6$.dlg@40tude.net>
    <msjt0f$ves$1@node2.news.atman.pl>
    <13rlpd70k5wg$.13ykkwhrunllz.dlg@40tude.net>
    <55eeed4b$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <55ef0855$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <55ef29d4$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <55ef3870$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <msonsu$pk6$1@node2.news.atman.pl>
    <55efe5f1$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    <msot47$adv$1@node1.news.atman.pl>
    <55effbef$0$4782$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 9 Sep 2015 23:30:51 +0200

    W dniu 2015-09-09 o 11:29, Piotrek pisze:

    > Ale rozumiesz, że przeciętna miara zależy od lokalnych zwyczajów.
    >
    > I jeśli w lokalnym zwyczaju jest koszenie raz w miesiącu, to koszenie
    > co dwa tygodnie jest ponad przeciętną miarę.

    ROTFL
    Drodzy parafianie! Ogłaszam pierwszy czwartek każdego miesiąca, dniem
    koszenia trawy. Zgodnie z miejscowym zwyczajem koszenie trawy może się
    odbywać w godzinach od 8:32 do 9:48 Kto nie będzie się stosował do
    miejscowego zwyczaju, będzie potępiony na wieki, a ponadto w stosunku do
    takiej osoby zostanie wszczęte postępowanie sądowe, a sprzęt ulegnie
    konfiskacie.

    Poza tym dobrze się czujesz?

    > Zostawmy na chwilę przeciętną miarę na boku.
    >
    > Z uporem maniaka zakładasz, że uciążliwe jest jedynie natężenie
    > hałasu, a nie czas jego trwania.
    >
    > Dostaniesz zatem taki sam hint jaki dostał Adam:
    >
    > Włóż do baaardzo mocno gorącej wody palec na ułamek sekundy i na
    > minutę. Dostrzegasz różnicę?

    A jak wsadzisz palec do du... to tak samo będzie śmierdział, niezależnie
    od tego czy to będzie ułamek sekundy czy jedna minuta.
    Jak więc widzisz, Twoje przykłady są z d.... wzięte.

    > Ma zastosowanie w każdym przypadku immisji, ponieważ na jego podstawie
    > sąd dokonuje oceny sytuacji.
    >
    > Piotrek

    Wysoki sądzie proszę o ukaranie tego bandyty, sąsiada, bo on co noc tak
    chrapie, że ja spać nie mogę, a poza tym to on pierdzi częściej niż
    przewiduje to lokalny zwyczaj.