  • Data: 2015-09-09 23:30:51
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-09 o 11:29, Piotrek pisze:

    > Ale rozumiesz, że przeciętna miara zależy od lokalnych zwyczajów.
    >
    > I jeśli w lokalnym zwyczaju jest koszenie raz w miesiącu, to koszenie
    > co dwa tygodnie jest ponad przeciętną miarę.

    ROTFL
    Drodzy parafianie! Ogłaszam pierwszy czwartek każdego miesiąca, dniem
    koszenia trawy. Zgodnie z miejscowym zwyczajem koszenie trawy może się
    odbywać w godzinach od 8:32 do 9:48 Kto nie będzie się stosował do
    miejscowego zwyczaju, będzie potępiony na wieki, a ponadto w stosunku do
    takiej osoby zostanie wszczęte postępowanie sądowe, a sprzęt ulegnie
    konfiskacie.

    Poza tym dobrze się czujesz?

    > Zostawmy na chwilę przeciętną miarę na boku.
    >
    > Z uporem maniaka zakładasz, że uciążliwe jest jedynie natężenie
    > hałasu, a nie czas jego trwania.
    >
    > Dostaniesz zatem taki sam hint jaki dostał Adam:
    >
    > Włóż do baaardzo mocno gorącej wody palec na ułamek sekundy i na
    > minutę. Dostrzegasz różnicę?

    A jak wsadzisz palec do du... to tak samo będzie śmierdział, niezależnie
    od tego czy to będzie ułamek sekundy czy jedna minuta.
    Jak więc widzisz, Twoje przykłady są z d.... wzięte.

    > Ma zastosowanie w każdym przypadku immisji, ponieważ na jego podstawie
    > sąd dokonuje oceny sytuacji.
    >
    > Piotrek

    Wysoki sądzie proszę o ukaranie tego bandyty, sąsiada, bo on co noc tak
    chrapie, że ja spać nie mogę, a poza tym to on pierdzi częściej niż
    przewiduje to lokalny zwyczaj.