  • Data: 2016-09-28 08:32:02
    Temat: Re: Spotkanie średniowiecza z nowoczesnością
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 września 2016 00:28:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > odciskow na palcach od pilota TV caly rok. I nie biegam, bo nie lubie.
    > Patrze na takich ludzi i nie pojmuje jak to moze byc przyjemne?

    Jak nie spróbujesz to się pewnie nie przekonasz ;)
    Ja nienawidziłem biegania, w szkole zawsze byłem ostatni i ledwo
    żyłem. Jakoś po 30 wpadłem na absurdalny pomysł biegania i w sumie
    po początkowym okresie męczarni poszło nieźle. A co jest przyjemnego
    w bieganiu? Luz i spokój, szybkie postępy i przyrost formy, samopoczucie
    porównywalne z tym podczas łażenia po górach. No i browar doskonale smakuje
    po biegu ;)

    > Ale zeby
    > dopuscic sie stanu dobicia nastepnego dnia to chyba juz lepsze bieganie,
    > albo rabanie drewna do kominka nawet nieekonomicznego.

    Jak napitalałem drewno cały dzień to byłem zmęczony, jednak trzeba
    walić mocniej niż kilofem i to czuć. Ale i to jest do przeżycia.

    L.