  • Data: 2016-09-28 09:31:26
    Temat: Re: Spotkanie średniowiecza z nowoczesnością
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-28 o 08:32, Lisciasty pisze:

    > Jak nie spróbujesz to się pewnie nie przekonasz ;)
    > Ja nienawidziłem biegania, w szkole zawsze byłem ostatni i ledwo
    > żyłem. Jakoś po 30 wpadłem na absurdalny pomysł biegania i w sumie
    > po początkowym okresie męczarni poszło nieźle. A co jest przyjemnego
    > w bieganiu? Luz i spokój, szybkie postępy i przyrost formy, samopoczucie
    > porównywalne z tym podczas łażenia po górach.

    To jest nuuuuuudne. Tak bardzo nuuudne, że też nigdy nie pojmę
    "fajności" biegania dla biegania. Grać w piłkę, siatkę, kosza - jak
    najbardziej! Ale biec bez sensu przed siebie - nie do przejścia dla
    mnie. Podobnie zresztą mam np. z pływaniem. Co z tego, że nawet będę w
    stanie przepłynąć jakąś tam konkretną ilość basenów, jak po 5. umieram z
    nudów i każda minuta zaczyna trwać godzinę...

    > No i browar doskonale smakuje po biegu ;)

    LOL :D To normalnie bilans energetyczny świetny masz tego biegania :P

    Pzdr
    --
    /__/_* /