  • Data: 2011-10-11 13:23:53
    Temat: Re: Sprawdzone drewno w okolicy Katowic
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:

    > Nadal uwazam ze nie czytales bo autor chce palic tym w kominku.
    > Producent mojego zabronil palenia w nim weglem kamiennym - oddajac go
    > na gwarancje moga zrobic ekspertyze i jak bylo palone weglem -
    > ponosisz koszt ekspertyzy i tracisz gwarancje na kominek.

    To znaczy, że masz kominek do palenia drewnem, a nie multifuel i tyle.
    Może wątkotwórca nie oszczędzał i kupił taki co można ?

    Pozatym
    > palenie weglem kamiennym w kominku w salonie to juz naprawde kotlownia
    > w salonie - po takim sezonie cale pomieszczenie do remontu i
    > malowania :D

    Śjakoś tak lata temu, po kamienicach ( a nawet w blokach bloki po wojnie
    tak były budowane)w paliło się węglem w kaflowych piecach, całkiem
    ładnych kozach i nie było syfu w pokojach. Kwestia pieca, organizacji,
    zamiłowania do porządku i wentylacji.
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam