  • Data: 2014-07-28 10:29:15
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 10:09:36 +0200, Ghost napisał(a):

    > Jasne, jasne i nikt nie chce zarabiac na plazmach. Dobre :-)

    Tutaj bym raczej poszedła inaczej:
    1. ZTCW technologia LCD jest mniej kosztogenna niż produkcja PDP - można
    wyciągać wyższe marże
    2. Sklepy z elektroniką bardzo mocno promowały LCDki - duża praca PH którzy
    mieli określone targety. Nie wiem czy wiesz, ale na formach można znaleźć
    opis jak to MM i podobne sklepy często skręcały obraz w PDP tylko po to,
    żeby LCD lepiej wyglądały.
    3. Mity i półprawdy takie jak to, że m.in.: PDP żrą dużo prądu, PDP się
    wypalają

    > 1. Jakosc obrazu - jak sam w wskazujesz LED ma lepszy kontrast
    Nie wypowiem się bez możliwości bezpośredniego porównania. Cyferki dla mnie
    nic nie znaczą bez możliwości zobaczenia osobiście.
    > 2. Nie ma plazmy z pasywnym 3d
    3d w domu to dla mnie bajer którego może nie być - nawet nie wiem czym się
    różni aktywne od pasywnego 3d.
    > 3. Zużycie energii
    PDP nie pobiera dużo prądu w sposób "liniowy". Pobór prądu jest chwilowo
    regulowany tym co jest na ekranie pokazywanego. LCD robią to w sposób
    liniowy. Różnica sumarycznie jest na korzyść LCD, ale nie jest tak wielka,
    żebym robił z tego koronny argument.
    > 4. Wypalanie ekranu na plaźmie
    Na mojej 6. letniej plazmie nie ma śladu wypalenia.

    --
    Franc