    From: h...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sprzedam mieszkanie w al. Przyjaciół w Warszawie
    Date: Sat, 14 Mar 2009 17:23:59 -0700 (PDT)

    > Dalej wódką handlują na Placu, czy już przestali? :)

    Nie zauważyłeś, że tzw. meliny straciły rację bytu? :) Alkohol kupuje
    się w sklepie o każdej porze dnia i nocy. W okolicy, na szczęście,
    nocnych sklepów z alkoholem brak. "Misie" z placu Zbawiciela ani ich
    kobiety przecudnej urody :) raczej się nigdy w moje rejony nie
    zapuszczały. Nocą wracałam do domu w jednym kawałku i nie czułam
    żadnego zagrożenia. Zerknij na godziny, w których piszę. Żyję,
    pracuję, chodzę - nie przed południem.

    > Co do tych ulic... Natolińska ...

    Natolińska i Służewska. Zawsze tam były. Służewską przesunięto z 10 m
    w kierunku wschodnim. Wyburzono przy okazji kamienicę, którą można
    było odrestaurować :( Czasy BOS :(

    > Albo ciemno... i mokro. Wszystko jest względne.

    Przyjedź tym metrem i zobacz :) W deszczową noc najlepiej :) Na pewno
    będzie ciemno i mokro :)) jeżeli za układ odniesienia przyjmiemy
    słoneczny dzień :) :) :)
    Nie ma dziur z wodą w chodnikach, jeśli o to Ci chodzi. Latarnie też
    normalnie świecą. Strasznie się czepiasz, Czapla :)) Miej trochę
    litości dla staruszki :)

    > Niewiele. Idzie się dogadać? Bo zawsze jakiś pieniacz się znajdzie, to i >problemy
    są.

    Tak, idzie się dogadać. W końcu to wspólna własność jest, każdemu
    zależy.

    > Kto administruje? Z ciekawości pytam, dla kupca to nie będzie
    > miało znaczenia, a że tak mało lokatorów to zawsze zaleta.

    Prywatna administracja. Solidnie, niedrogo. Rządzą właściciele.
    Administracja wykonuje, usługodawcą jest. 11 rok tak jest.

    > Do metra jest daleko! Bardzo daleko... jak na Centrum.

    Spacery są fajne :) Nawet jeśli tylko kilkuminutowe codziennie do
    metra. Czasem fajnie jest też do tego metra nie wsiąść, tylko się
    przebiec po mieście. Niezależnie od pory roku :) Baaaaardzo lubię :)

    > dla tej idiotki
    > z agencji przedwojenny budynek "studnia" to było osiedle, a brama
    > znaczyło "strzeżone i zamknięte".
    > Jeśli mogę coś radzić, to unikaj agencji! Zawsze i wszędzie!

    Unikam agencji jak ognia. Sama dbam o swoje sprawy. Agencje, jeśli są
    zainteresowane, kontaktują się z moją przyjaciółką, która pracuje w
    agencji. Nie będę Cię przekonywać, że jest wyjątkiem wśród agentów.
    Jest wyjątkowa.

    > Czy tam rosyjski był rozszerzony przypadkiem? Tak coś mi
    > sprzed wieków się po głowie kołacze:)

    To było przed wiekami :)

    Już wcześniej chciałam Cię poprosić o skomentowanie :) (lubię Twoje
    komentarze :) ) takiego gadżetu, który w tym moim mieszkaniu jest. Tam
    mianowicie, oprócz wejścia z klatki schodowej, jest wejście prosto z
    windy do dość dużego (ok. 30 m2) pokoju. Jestem pewna, że będziesz
    miał do tego jakieś zastrzeżenia :)) Nie mogę się już ich
    doczekać :):) Może jednak nie będziesz miał nic przeciwko temu, że nie
    trzeba pokonywać żadnych schodów, ani jednego, żeby się dostać do
    mieszkania? Wszak nie lubisz schodów :)
    I spacerów :):)

    Pozdrawiam,
    Ewa