  • Data: 2009-11-24 10:11:47
    Temat: Re: Srednica kanalow wentylacji mechanicznej.
    Od: " K" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Szendzielorz <a...@g...com> napisał(a):

    > Nawiewy w pokojach "czystych". Tak zaplanuj zeby powietrze
    > przelatywalo przez caly pokoj, lecac najkrotsza droga od nawiewu do
    > wywiewu i bedzie git :)
    > pozdr.

    Czesc, a mozna generalnie stwierdzic jaka srednica powinna byc przewodu z GWC
    do centrali (i samego GWC tez)? Niestety musze to ustalic na etapie projektu
    plyty fundamentowej. Zreszta jak mi wycenili instalacje na 40000
    stwierdzilem, ze chyba sam sie wezme za projekt.... Dzieki za linki do
    veismanna :)