  • Data: 2012-02-14 06:39:17
    Temat: Re: Sroki i wr?ble
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-13 22:15, Dziadek pisze:

    > Ja daję również ziarno słonecznika i nic więcej. Czasem śmiesznie to wygląda
    > jak wręcz ustawiają się w kolejce do karmnika. Niektóre sikorki wydają się
    > być właścicielami karmnika i siedzą odganiając nadlatujące. Bywa, że
    > częściej patrzę na sikorki niż na telewizor :)

    Najbardziej wojownicze są modre, ale jak nadlatuje kowalik lub dzięcioł,
    to one rządzą, a wszelkie sikory ustępują. Dzwońce i mazurki fruwają
    chmarami i też nie dają sobie dmuchać w kaszę. Gdy przylatuje
    grubodziób, to mamy święto, bo to u nas rzadki i piękny gość. Jastrząb
    godzi drobne ptaszki, wydają zgodny pisk i chowają się w gałęziach.
    Samotne są rudziki, dziobiące w pojedynkę. Czasem pojawia się
    mysikrólik, jest tak płochliwy i szybki, że zanim wyciągnę aparat, to
    już go nie ma.
    To widowisko mam za oknem pokoju komputerowego, więc często zamiast na
    monitor, patrzę przez szybę, a kot na parapecie siedząc i też obserwując
    przeżywa frustrację.
    --
    B.