  • Data: 2016-01-12 15:45:42
    Temat: Re: Stacja pogodowa - jaka ?
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-01-16 o 09:36, Kris pisze:
> [...]
    Ja mam taki kupiony właśnie ze względu na stałe podświetlenie przy
    zewnętrznym zasilaczu i wymiary czcionek.
    Działa dobrze. Czujnik zewnętrzny od roku na tym samym akumulatorze.
    Pomiary temperatury i ciśnienia dokładne. Wilgotność z reguły bez
    sensu,ale to powszechna przypadłość takich stacji zważywszy,że
    przyzwoity czujnik wilgotności kosztuje więcej niż ta stacja.

    http://allegro.pl/soens-stacja-pogody-max-funkcji-ba
    rometr-260508-i5157442590.html