  • Data: 2014-02-27 22:57:45
    Temat: Re: Starzec srebrzysty
    Od: johnny <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-27 22:34, Ikselka pisze:

    > Nie ma niczego ładnego w tyczkach ani pokładających się pędach. Jak chcesz,
    > żeby był ładny, to przytnij. Wypuści boczne, świeże odnóżki, zagęści się,
    > pokaże swoją urodę - a nie te badyle długie po zimie, co sie pokładają.

    Z tego co wiem, starce u nas przemarzają i są traktowane jako rośliny
    jednoroczne. To, że wygląda ładnie, nie znaczy, że odbije.
    Prawdopodobnie jest srebrzysty siłą rozpędu, ale najprawdopodobniej jest
    pięknie martwy ;-) Chociaż mogę się mylić, w końcu zima jaka była każdy
    koń widzi ;-) Może szlag tego nie trafił?

    Pozdrawiam Johnny