    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sterowanie ogrzewaniem sterownik z głowicami {OT}
    Date: Thu, 29 Nov 2012 14:53:47 +0100
    <k6o3si$oj9$1@node2.news.atman.pl> <k6o71b$n2f$1@usenet.news.interia.pl>
    <k6oajc$iso$1@node2.news.atman.pl> <k6obba$tqe$1@usenet.news.interia.pl>
    <k6ollm$5bo$1@node1.news.atman.pl> <k6oqk3$mb1$1@usenet.news.interia.pl>
    <k70344$5b0$1@node2.news.atman.pl> <k713h0$nme$1@usenet.news.interia.pl>
    <k8vajp$m9c$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <k92jbu$un0$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <k94hbn$rn4$1@node1.news.atman.pl> <k94r45$cqh$1@news.task.gda.pl>
    <k97meb$k2i$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:k97meb$k2i$1@node2.news.atman.pl...

    > piszesz w sposób bardzo "uniwersalny"
    > nie wiadomo z tego nic, poza tym że się nie zgadzasz...
    >
    > a i super że masz dar jasnowidzenia i z góry ogarniasz wszystkie możliwe
    > konfiguracje
    > gratuluję!

    Odrob lekcje na poczatek i sam przeczytaj link jaki cytowales, dotyczacy
    opisu dzialania sprzegla i po co ono wogole jest. Pozniej zastanow sie jaki
    sens ma sprzeglo w polaczeniu z jedna pompa za nim. Kiedy juz dojdziesz do
    jakichs konstruktywnych wnioskow to mozesz zaczac - jak to mowisz -
    prowadzic merytoryczna dyskusje ktorej tak Ci tu brakuje, zamiast mnie
    obrazac :-).

    > znowu pismo uniwersalne...
    > to, że w układach mieszanych sprzęgło MOŻE być pomocne, to wiadomo
    > ale co to ma do wypowiedzi, że budownictwie jednorodzinnym nie są to
    > najczęstsze konfiguracje?

    Watek czytam uwaznie i nie zauwazylem zebysmy rozmawiali o jakchs danych
    porownawczych. Prawie zawsze w ukladach mieszanych, znaczy tyle co prawie
    zawsze w ukladach mieszanych i rzadziej w innych. Nie mam pojecia jaki to
    udzial w budownictwie jednorodzinnym, ale z cala pewnoscia uklady mieszane
    zawieraja sie w instalacjach budownictwa jednorodzinnego.

    > rozumiem, ze jesteś teraz w trybie "atak" i teraz nie ważne już co i jak,
    > byle do przodu ?

    Wez sie czlowieku odstresuj, bo Ci zylka peknie i nie przypisuj mi ew.
    wlasnych intencji.

    TK