    From: "Tomemk" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sterowanie temp podłogówki
    Date: Thu, 14 Oct 2010 14:13:17 +0200

    > wychodzi z tego zaworu -po sztuce na obieg). Owe zawory sterowane są
    > sterownikami auraton 3000, do każdego doprowadzony jest przewód 3 żyłowy.
    > Wg mnie sterownik ów powoduje przymknięcie zaworu i zduszenie przepływu,
    > bądź otwarcie tegoż. I to tyle.Nie mam takiej listwy. Ile to kosztowało
    > nie mam pojęcia. Ale za całość, tj kocioł Ling Duo (a może kombi) - taki
    > na groszek, pellety i z dodatkowym rusztem, sterownik recalart grzejniki
    > stelrad, podłogówkę (9 obwodów - 3 na salon, kuchnia, łazienka, druga
    > łazienka, wiatrołap, korytarz, pralnia), wodę, bojler itd itp, ogólnie za
> [...]

    26tys za stan obecny zaplacilem z robotą i materiałem
    do tego kocioł dojdzie 5800 ok 4tys dodatkowy osprzęt liczę
    + sterowanie myślę ok 3tyś podobnie powinno wszystko wyjsc jak u Ciebie

    parter tez mam salon 2, kuchnia, przedpkoj z wiatrołapem, pokoj, łazienka
    czyli 6 n parterze
    na piętrze chyba 7
    w piwnicy jedno pomiszczenie

    poszło 1350m rurek po ok 3zł

    a jakiej firmy posiadasz te siłowniki ektryczne?
    do szafek masz 230V dociągnięte? ile przewódów idzie do siłownika
    i ten sterownik w pokoju do czego jest podłaczony?

    do każdego obiegu masz osobny auraton 3000? czy możn apodłaczyć
    pod jeden auraton 3000 np 2 obiegi? zastanawia mnie do czego ten 3 żyłowy
    przewód zchodzi się w szafce
    od podłogówki?

    pozdrawiam