  • Data: 2013-08-02 18:58:10
    Temat: Re: Stół warsztatowy "Zrób To Sam"
    Od: MK <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-02 13:47, Jarek P. pisze:

    > Wiesz... mimo wszystko, nawet jeśli mam przydźwigać z garażu ileś tych paczek
    glazury, to i tak wydaje mi się to mniejszym problemem, niż organizowanie agregatu od
    lodówki, dużych arkuszy folii i klejenie/zgrzewanie z nich szczelnego worka :)

    Jedyna poważna trudnością jest pompka podciśnieniowa - bo musi caly czas
    klejenia pracować. Nie mów że zakup folii żółtej budowlanej i taśmy
    klejącej do pakowania w castorammie przekracza Twoje zdolności
    organizacyjne? ;) No chyba że kręgosłup cię jeszcze za mało boli.

    --
    M.