  • Data: 2011-02-07 07:29:36
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka has brought this to us :

    > Żyje w zgodzie z naturą, nie krzyżuje konia z kurą.

    A Ty swoje, jak mantre, uogólniając bez zrozumienia - jak traktować
    twoje wypowiedzi inaczej niż bełkot ogólników. GMO to nie krzyżowanie
    różnych gatunków!!!

    A przy okazji towjego przykładu żyjących z naturą biednych rolników
    - o krzyżówkach konia i osła słyszała?
    O kurcze, toż to korporacje zrobiły te muły.

    Witek