  • Data: 2010-07-14 11:29:50
    Temat: Re: Studnia wbijana abisyńska - jak samemu zrobić?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ZS" <a...@w...pl> wrote in message news:i1k68r$gds$1@news.dialog.net.pl...

    > Teraz juz chyba kupie ale 200zł, a jak będę musiał 5 wykopać?:) to 1000zł
    > na same igło filtry a w dodatku połączenie z rurą plastikową jest bardzo
    > grube i nie za bardzo do tej dziury wchodzi. Lecz skoro juz jest woda to
    > muszę kupić hydrofor i choć jeden na początek filtr.

    Spokojnie wystarczy ci taki jaki wchodzi do otworu, jeżeli wodę będziesz
    pobierał wyłącznie do podlewania wystarczy ocynkowana rura, daj wodę
    (teraz) - do zbadania w Sanepidzie zwłaszcza gdy będziesz nawet sporadycznie
    używał do celów spożywczych - bo to woda gruntowa. Możesz też zastosować
    filtr nierdzewny, ale ja wydrążyłbym przynajmniej na jedną sztrangę (6-7m +
    filtr) i dopiero tam badał wydajność... Do podlewania woda powinna być jak
    najmniej zmineralizowana...