    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Styropian a myszy
    Date: Wed, 1 Dec 2010 11:25:04 -0800 (PST)

    On 1 Gru, 17:17, "NICKI" <o...@o...pl> wrote:

    > Z zewnatrz deski styropian deski

    No to slabo to widze. Jesli nie pokryjesz calosci tynkiem to znajda
    dziure, pogryza i wejda do srodka.
    Moze jakbys mial wiecej blachy to mozna by sprobowac calosc obic ale
    to dosyc trudne zeby nie zostawic nawet jednej dziurki.

    Pocieszyc moze to ze zrobia sobie gniazdo i przestana. Ale warto juz
    teraz rozlozyc trutke i skombinowac sobie kota.