    From: "forestdumb" <...@...z>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Styropian do pokrycia fundamentów - jaki?
    Date: Tue, 30 Sep 2014 14:31:54 +0200

    Marcin N wrote:

    > Wyczytałem, że styropian degraduje się przez zamarzającą wodę, która
    > delikatnie rozsadza wierzchnią warstwę. Stąd ta folia kubełkowa -
    > miałaby zapobiec bezpośredniemu kontaktowi styro z wodą pod ziemią.

    wilgoc i tak bedzie bo niby co ja ma blokowac? Jak bedzie mokry grunt to
    podsiaknie wszedzie :)

    Raczej chodzi o to ze mokry steropian nie jest juz taka dobra przegroda dla
    utraty ciepla spece jedne... w mokrych ciuchach kto chodzi? Te sa wlasnie
    nasaczane jakimis woskami czy czyms. Nie ciagna wody (a zwykly jak najbardziej
    TAK). Ja bym tam na to dal folie kubelkowa tak dla picu o ile to nie jest
    drogie. Cokol sie tego trzyma (taki z zywicy czy czego - grysik roznokolorowy
    zacierany paca).