  • Data: 2010-07-19 17:01:02
    Temat: Re: Styropian miesiąc na słońcu
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lip, 18:46, "PC" <l...@w...pl> wrote:
    > Położyłem styropian na elewacji i zaczęło się lato. Jest za gorąco aby kleić
    > siatkę a styropian żółknie. Czy coś mu się stanie jak jeszcze z tydzień
    > słońce na niego poświeci?

    Raczej nie. Widowiskowych zmian nie bedzie ale trudno stwierdzic czy
    potem klej sie bedzie dobrze trzymal na calosci. Widzialem taki styro
    co 2 lata byl na powietrzu (polnocna strona) i potem byl zasmarowany
    klejem i po kolejnych 2 latach juz ten klej sie prawie caly
    zluszczyl.

    Jak powisi tydzien to nie bedzie problemu, gorzej jakbys czekal do np.
    pazdziernika.

    --
    Lukasz Sczygiel