  • Data: 2009-04-06 16:42:48
    Temat: Re: Styropian na elewacji altanki drewnianej
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:grd677$f8i$1@news.task.gda.pl...
    > Od wewnątrz panel mdf, folia, wełna, deska. Deskę chcę przykryć
    > styropianem i położyć tynk ozdobny.
    >
    > PC

    masz dwa wyjscia
    1. folia paroprzepuszczalna i styropian ryflowany i dalej normalnie jak
    ocieplenie
    2. folia praoprzepuszczalna, listwy dystansowe, styropian i dalej normalnie
    siatka i tynk

    pamietaj zeby pod okapem zapewnic wentylacje szczeliny ktora zrobisz miedzy
    deskami a styropianem
    no i folia paroprzepuszczalna napisami tak zeby deski mogly oddawac wilgoc
    na zewnatrz

    pozdrawiam

    Andrzej
    www.hana.com.pl